HTML

A tükör hazudik-a mérleg nem

Kismalac szeretne kevésbé malac lenni-ennek érdekében időnként éhezik is egy kicsit meg tornászik

Friss topikok

  • Pitypangos: A kedvenc salizó helyemen ingyen sütit lehet kapni három tapssért. Ki bír ilyenkor ellenállni? Én ... (2008.03.01. 14:13) A második

Linkblog

Archívum

A második

2008.02.28. 20:32 ÉhezőKismalac

Beszereztem egy lépészámlálót. Ez rendben is van, de a bugyimra kell rakni, különben leesik. Időnként mélyen a 'zsebembe nyúlok' megnézni hogy megvan-e még. Na kérem ne gondoljunk csipke tangára-szolid fehér mamabugyi, vágylohasztónak remek. De tartja a masinát. Elvileg napi 10 ezer lépést kéne megtenni-minimum. Ha sokat dolgozok jó ha napi 4-5 ezer összejön ami gáz. De kérdem én kinek van kedve este még futni-sétálni menni hulla fáradtan? Kedves szporti olvasók kíméljenek!

A diétám megrekedt a béka segge alatt. Gondok vannak a lakásvásárlással és ugye mint érzelmi zabáló én rögtön kajához nyúlok ha valami baj van. Mostanában is ezt teszem. Közben meg jön a tavasz és le kell venni a kabátot. Hm, talán Izlandra kéne költöznöm.

A melómat is unom. Zéró toleranciával rendelkezek ami egy tanár esetében gáz. Időnként meg tudnám fojtani azt aki éppen szemben ül velem. Mindig sokkal agressívabb vagyok a dundi korszakomban. Más is így van ezzel? Mintha a világot büntetném a saját baromságaimért. Tudom,hogy túl hevesen reagálok, de nem tudom leállítani magam. Hadd ne mondjam hány kiló tömör düh. Más is így van ezzel?

Konklúzió- Világ Agresszív Kismalacai - innentől kezdve VAK- egyesüljetek!

1 komment · 1 trackback

Címkék: én fogyókúra diéta

A bejegyzés trackback címe:

https://ehezokismalac.blog.hu/api/trackback/id/tr90358581

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kotász Zoltán - EGY GYÖNYÖRŰ TÜSSZENTÉSRŐL 2010.11.28. 08:00:08

Tegnap a 7-es buszon felfigyeltem egy lányra - igen, nevezzük lánynak, márcsak azért is, mert számomra mindenki lány, aki fiatalabb nálam, lehet akár 20, vagy 30 éves, és a lány-ság a nő-séget is magában foglalja, ahogy ezúttal is – vagyis marado...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pitypangos 2008.03.01. 14:13:57

A kedvenc salizó helyemen ingyen sütit lehet kapni három tapssért. Ki bír ilyenkor ellenállni?
Én nem tudtam. Ne tudj te se: www.indavideo.hu/video/Tapsert_jar_a_suti_a_Subwayben_
süti beállítások módosítása